Gå til innhold

Hvorfor er det feite personer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....når det er omtrent umulig å finne ok klær!!

Slapp av, dette er bare et hjertesukk fra en str ca 52... Som har problemer med å finne klær som er ok...

Det ser ut som vi bare skal gå rundt i en sort genser...Sånn med "juksetrøye" fastsydd eller en tunika i grelle/el triste farger...

Hver gang jeg går til de sparsomme stativene med Generous/XLEnnt/bib eller hva kjede butikkenes merker heter..så NÅ MÅ JEG BARE BEGYNNE Å TRIMME....

Men har jeg gjort det?? Ikkje til denne sommeren iallefall...

Sukk, hvor er viljestyrken!!???

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet du, det lurer jeg på også! Jeg ser så mange, STORE flotte damer, som er kjempeflott kledd, men HVOR finner de tøy????? Tror de har i dyyyyyyre butikker... og HVORFOR er buksene på xlnt med svæææær rumpe??? jeg har ikke rumpe jeg!

Litt hjertesukk fra ei som var 54-56, men som har sniki seg ned i 44, og fortsatt sliter med og finne klær!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har de klær for store der, Labambie????

Skrevet

Hvor? Hehe! Den på Kløfta har opp til størrelse 62... Den nettbutikken er vel opp til 58/60.... Så det burde være mulig for envher gitt!!

Skrevet

Ålesund.

Største problemet er ve at overarmene er veldig tykke, dermed blir det trangt i ermene. KappAhl er iallefall veldig smalt!! Klesbudskjettet er ikke alt for stort/lite prioritet.. FOR jeg skal ja ta meg selv i nakken og gå ned i vekt... og da er det ikke vits å ha mye tøy som blir for stort...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Wæææææææææææææææ!!!! NEI OG NEI!!!

Detta har ikke gubben råd til!!!!

Skrevet

Har en søster som er ganske stor. Hun finner masse flotte klær på Simply og Zizzi. Farger, bra snitt og god kvalitet, men det er nokså mye dyrere enn de vanlige kjedene sine store kleslinjer.

Skrevet

Hvor er de butikkene da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Enig med du pus, når man slanker seg er det ikke vitsi og kjøpe dyre klær, eller klær overhodet, igrunn. MEN, man skal jo ha på seg noe da... Jeg har ikke shoppa på lenge, jeg TRENGER klær, men finner ikke noe.. dessuten skal jeg ned 10 kg til, så... baaah!

Men de hadde mye fint på den nettbutikken altså.. *skummelt*

Skrevet

Det finnes en kjede som hetter Zizzi, de har mye fint.

Nå vet ikke jeg hva dere synes er dyrt, men jeg synes prisene der er helt ok. Kjøpte meg jeans til rundt 400-500 kr. Topper koster alt fra 300-600 kr.

De har ikke sånne kjedelige klær som hm, kappah osv osv har...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...