* 5 om dagen * Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 ja, du må iallefall gi beskjed. men hvorfor ikke sette de på bilen med en gang en får de??
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Ja, men du får dem ikke tilsendt. Du må reise til biltilsynet selv og be om nye.
Tomine is my star Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Har byttet bil etter at oblatene kom,og det er oblatene til den gamle bilen jeg ikke finner. Satt de ikke på fordi vi var i en bytte fase....
* 5 om dagen * Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 ok, da skjønner jeg. Det er litt vanskelig akuratt det der, når en skal bytte bil når de oblatene kommer.Men ta og ring biltilsynet, så forteller de deg hva du må gjøre, du må sikkert ha kvittering på at de er betalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå