Gå til innhold

Rotet bort oblatene til bilen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg da,får jeg nye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, du må iallefall gi beskjed.

men hvorfor ikke sette de på bilen med en gang en får de??

Skrevet

Ja, men du får dem ikke tilsendt. Du må reise til biltilsynet selv og be om nye.

Skrevet

Har byttet bil etter at oblatene kom,og det er oblatene til den gamle bilen jeg ikke finner.

Satt de ikke på fordi vi var i en bytte fase....

Skrevet

ok, da skjønner jeg.

Det er litt vanskelig akuratt det der, når en skal bytte bil når de oblatene kommer.Men ta og ring biltilsynet, så forteller de deg hva du må gjøre, du må sikkert ha kvittering på at de er betalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...