Mariella og miniMariella Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 lurer på om noen av dere kan fortelle meg hva dere egentlig tenkte? ikke for å være negativ, men prøver å forstå hva som skjer når mannen er utro.... send meg gjerne pm
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 To ganger faktisk. Første gangen ANTE jeg ikke at han hadde dame. Og det var kun roting èn kveld, men fy så mye bråk det ble. Var ikke intressert i fyren engang, men fikk jo stempel som homewrecker og greier. Mye styr. Andre gangen fallt jeg for en dust som sa det var slutt med samboeren, men at hun ikke hadde flytta ut. Gjennomskua han etter litt, men da var det for sent(deeply in looove). Hun flytta en mnd senere og vi ble sammen, men han var (pussig nok) sykelig sjalu så jeg tok beina på nakken og rømte ganske fort. Nå spør jeg først først for å si det slik.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Jepp, dusten var gift og hadde to barn. Jeg ante virkelig ingenting før kona hans ringte meg og fortalte hele greia. Hehe. Skikkelig Cæsar:) Jeg brøt da selfølgelig ALL kontakt med han, patetiske, ynkelige lille mann.. Tenk å gjøre noe slikt mot mammaen til barna sine.. Uff. Hold dere unna høye, mørke bilforhandlere i Molde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå