~sjiraff~ Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 I såfall, klarer du da å få det ordentlig glatt? Hvis jeg bareberer hver dag, så får jeg det ikke ordentlig bort føler jeg, og det ser alltid sånn halv shabby ut da jeg løfter armene... Derimot hvis jeg "sparer" (hehe) et par dager så kan jeg barebere slik at det ser flott ut den ene dagen/kvelden det trengs. Så dere som barberer hver dag, noen tips for at det alltid skal se bra ut?!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg barberer meg under armene hver dag og det blir så glatt og fint så Tørrbarberer til og med! Klarer bare ikke kløne med skum under armene..
~sjiraff~ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Hva slags høvel bruker du da? Fatter ikke hvorfor mine teite armhuler ser ut som en-dag-gammel-¨hår-stubber armhuler om jeg barberer hver dag... Blæ! Og jeg må bruke skum ellers blir det så sårt...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Whaaat? Hver dag?? Jeg barberer meg jo kanskje sånn 2 ganger i måneden! Tror kaaanskje jeg har dårlig hårvekst!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Hehe, jeg og. Eller to ganger i uka, max. Leggene får en runde i uka. =)
brooklyn Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 ler så jeg hikster:))) hver dag:) da hadde min husbond fått kardinalsjokk! en gang i uken kanskje, og leggene hvis jeg skal på fest...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Jeg får helt mark om jeg ikke tar det hver dag og har gjort det siden jeg fikk hår under armene så det kan jo være derfor? at jeg har gjort det så lenge ¨ Bruker vanlige venushøvler, kan ikke bruke slike billighøvler fordi da blir det nupper med en gang her også eller hvis jeg bruker en høvel for lenge. Smører med noe som heter silk therapy etterpå, det er en slags hårolje man får kjøpt hos frisører men som funker SUPERT som smøring etter at man har barbert seg..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 ben og under armene hver dag nå som det er sommer... hater stubber!!!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Ja, og ja..... Har ikke noen tips, for jeg får det bare glatt hver gang. Barberer uten skum, i dusjen hver dag =))
lille_Harepus Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 barberer ca 1 gang i uken under armene. Har lyse hår da, og de vokser sakte.. Så delig å slippe barbere vær dag.
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har så lite hårveks at jeg ikke har hår under armene. På leggene har jeg et lite området frampå leggen hvor jeg har noen små tuster, så barberer leggene kanskje 2 ganger i mnd ;-) Heldige meg, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå