Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 hører snakk om at det er 3D ul i trondheim???noen som har hørt det eller vært dær???
mamarama og lille banan Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 det finnes 3d ultralyd i trondheim. de har det i hvertfall på fertilitetsklinikken. muligens også hos aleris. men det er visst dyrt da
Trønderpia80 Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 De har det hos Medicus (fertilitetsklinikken), men det er laaaang ventetid. Koster ca 1200 kroner.
AO3 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 De har det bare paa Medicus. For noen uker siden var de fullbooket til langt ut i september... Saa det loenner seg aa vaere tidlig ute!
Mama B Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Jepp de har på Medicus ja. Var der på tirsdag, men bestillte timen tidlig i april.......... kostet 1350,- og jeg må bare si at jeg ikke var så veldig fornøyd med servicen. Hadde fått høre på forhånd at hvis bildene ble mislykket skulle vi betale 750, og bildene vi fikk var ikke akkurat bra- men måtte betale full pris. De tok seg ikke god tid i det hele tatt. så.. om jeg skulle valgt igjen hadde jeg nok heller spart de pengene........
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 åjja:( såppas...var i oslo på majorstuaklinikken forige svangerskapet mitt å var superfornøyd:) fikk mange fine bilder + 4-5 vodeoklipp av lillejenta.lå å så på jenta i 3 kvarter å folkene var kjempekoslige.sjikkelig fornøyd... det kostet 1500 men vært hver en krone;) hehe...skal se om det blir oslotur igjenn denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå