Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

St. Hans kom jenta vår endelig, 4 dager over termin.

Vannet gikk klokken seks på søndagen, og vi reiste inn til sjekk på sykehuset. Det var ingen tegn til rier, så jeg ble sendt hjem med beskjed om at jeg ville bli satt igang tirsdags morgen om ikke fødselen startet av seg selv.

Mandags morgen klokken seks våknet jeg av "vonde" rier.

Hadde fått beskjed om at jeg kunne reise inn når det var fem minutter imellom.

Sendte mannen på jobb og hele formiddagen gikk det med mellom 11 og 17 minutter mellom riene.

Da klokken var ett kom maen hjem uoppfordret, og da var det 5-6 minutter i mellom.

Jeg hadde hele roen, og mente at vi sikkert kunne begynne å potle oss innover. Riene var veldig vonde, men jeg var sikker på at vi hadde god tid, skråsikker på at fødselen ville ta lang tid denne gangen også og ville unngå å reise altfor tidlig inn på sykehuset.

Med det samme vi satte oss i bilen var det fire minutter i mellom og minket stadig.

Vi var på sykehuset ca 13.45. Da var det tre minutter i mellom og det viste seg at jeg hadde 8 cm åpning!

Et knekt halebein og to timer senere var jenta vår født.

Jeg knekte halebeinet sist også, og det kunne jeg virkelig vært foruten.

Hadde det ikke vært for det fordømte halebeinet, ville det vært en drømmefødsel!

Ellers vil jeg benytte anledningen til å skryte av barselhotellet og personalet på SUS.

Helt utrolig service, oppfølging og kjekt opphold.

Lykke til alle sammen ;O)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Gratulerer ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!! =)

uff,

Hvordan får du til å knekke halebeinet?

Skrevet

Gratulerer med jenta! :)

Skrevet

gratulerer:D

Skrevet

Gratulerere :-D

Jeg brista halebeinet mitt under min første fødsel... Det var grusomt vondt i ettertid! Hadde ikke vondt andre steder, kun i halebeinet. Så jeg kan forestille meg hvordan du har det..

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...