ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Men, har dere forslag på hvordan jeg kan fri på en skiiiiikkelig romantisk måte? *Trenger mange tips*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 ååååå... sååå kos! :-) har dere en resturang som er deres? så kan du kanskje snakke med dem, og de lage yndlingsretten hans. og gjøre det litt ekstra romansik. også kan du lage/bestille en en hjerteformet/puteformet kake, av yndlingskaken hans, også kan ringene være oppå kaken som en del av pynten. også kan du fortelle han hva du liker ved han osv. og spørre om han vil være din for altid, eventuelt om du kan få være hans for altid.
lille_Harepus Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 jeg skal fri på julaften... Lager jule kalender til sambo med masse romatiske ting fra forholdet vårt.( har begynt allerede) F.eks dvd med filmen vi så første gang vi var på date. 1 vin vi drakk første hytte turen vi var på osv. og på den 24 får han en hjerteboks med loveheart i hvor det står marry me?. hi hi. gleder meg. han er så treg, min tur til å ta litt intiativ. hvet ikke om det hjalp deg noe særlig
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Maaasse gode tips... )) Takk, og lykke til med adventskalenderen Spennende d der
Monajenten Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Åh herregud for en nydelig idé, det med julekalenderen?? :-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 jeg har et tips til den kalenderen! kjøp et bitte lite juletre, av typen plast, som kan stå på bordet som pynt. (hvet du hvordan jeg mener?) også kjøper du snøspray og sprayer hele hvit også går du på nille og kjøper hjerteformede sjokolader og henger på treet. det blir suuuper fint. og såååå romantisk. også kan du legge 24 nommererte gaver under det søte lille treet
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 åååh, det var jo bare såååå romantisk da hihi........
lille_Harepus Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 god idè det med treèt, tror faktisk jeg skal ta å gjøre det Driver å planlegger litt, gleder meg som en liten unge. Han har ingen idè.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 http://www.festkaker.no/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=56 her er bilde av en putekake (tenk sååå fint om den var romantisk pyntet, med ringene)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 jeg skal også gjøre det med treet. jeg skal bare ikke ha den samme gaven på julaften som du... hehe... for alt er litt nytt enda... ;-)
Gjest Zima *PP?* Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 For en fin dato.. Da blir jeg 22 år.. ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 eller så kan du bare la han dra på jobb som vanlig. og når han har dratt sender du barna til en som kan passe dem, også bruker du dagen på og rydde, vaske huset, legge på fint romantisk sengetøy. tenne sterinlys over alt, og roseblader over alt. også kan du henge små lapper/kort hele veien fra ingangsdøra til rommet deres, der du skirver fine ting om livet deres sammen og hvorfor du elsker han. også kan det stå "vil du gifte deg med meg" på det siste kortet som henger rett ved døren til rommet deres. og innen for sitter du i nytt fint undertøy, omgitt av starinlys, roseblader og alting :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #13 Skrevet 3. juli 2008 eller du kan finne en plass ute i naturen som er rolig, uten folk. også kan du ta med teppe og champanje og god mat og alting som skal til. også kan dere sitte der under stjernene i en litten åpnen slette i skogen og se på stjernene også kan du fortelle hemligeheten :-) jeg må gifte meg mange ganger.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå