Gå til innhold

08.08.08 SKAL JEG FRI TIL MIN SAMBOER :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, har dere forslag på hvordan jeg kan fri på en skiiiiikkelig romantisk måte? :)

*Trenger mange tips*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå... sååå kos! :-)

har dere en resturang som er deres? så kan du kanskje snakke med dem, og de lage yndlingsretten hans. og gjøre det litt ekstra romansik. også kan du lage/bestille en en hjerteformet/puteformet kake, av yndlingskaken hans, også kan ringene være oppå kaken som en del av pynten. også kan du fortelle han hva du liker ved han osv. og spørre om han vil være din for altid, eventuelt om du kan få være hans for altid.

Skrevet

jeg skal fri på julaften... Lager jule kalender til sambo med masse romatiske ting fra forholdet vårt.( har begynt allerede) F.eks dvd med filmen vi så første gang vi var på date. 1 vin vi drakk første hytte turen vi var på osv. og på den 24 får han en hjerteboks med loveheart i hvor det står marry me?.

hi hi. gleder meg. han er så treg, min tur til å ta litt intiativ. hvet ikke om det hjalp deg noe særlig

Skrevet

Maaasse gode tips... :)))

Takk, og lykke til med adventskalenderen :) Spennende d der :)

Skrevet

Åh herregud for en nydelig idé, det med julekalenderen?? :-D

Skrevet

jeg har et tips til den kalenderen!

kjøp et bitte lite juletre, av typen plast, som kan stå på bordet som pynt. (hvet du hvordan jeg mener?) også kjøper du snøspray og sprayer hele hvit også går du på nille og kjøper hjerteformede sjokolader og henger på treet. det blir suuuper fint. og såååå romantisk. også kan du legge 24 nommererte gaver under det søte lille treet

Skrevet

åååh, det var jo bare såååå romantisk da :) hihi........

Skrevet

god idè det med treèt, tror faktisk jeg skal ta å gjøre det ;) Driver å planlegger litt, gleder meg som en liten unge. Han har ingen idè.

Skrevet

jeg skal også gjøre det med treet. jeg skal bare ikke ha den samme gaven på julaften som du... hehe... for alt er litt nytt enda... ;-)

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

For en fin dato.. Da blir jeg 22 år.. ;-)

Skrevet

eller så kan du bare la han dra på jobb som vanlig. og når han har dratt sender du barna til en som kan passe dem, også bruker du dagen på og rydde, vaske huset, legge på fint romantisk sengetøy. tenne sterinlys over alt, og roseblader over alt. også kan du henge små lapper/kort hele veien fra ingangsdøra til rommet deres, der du skirver fine ting om livet deres sammen og hvorfor du elsker han. også kan det stå "vil du gifte deg med meg" på det siste kortet som henger rett ved døren til rommet deres. og innen for sitter du i nytt fint undertøy, omgitt av starinlys, roseblader og alting :-)

Skrevet

eller du kan finne en plass ute i naturen som er rolig, uten folk. også kan du ta med teppe og champanje og god mat og alting som skal til. også kan dere sitte der under stjernene i en litten åpnen slette i skogen og se på stjernene også kan du fortelle hemligeheten :-)

jeg må gifte meg mange ganger.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...