Monajenten Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Vil det ikke være billigere å bestille flybilletter t/r USA via et amerikansk flyselskap nå som dollaren er så lav? F.eks. til New York. Noe å anbefale? Og hvilke norske selskaper/reisebyråer har turer til New York? Nå tenker jeg Bergen-NY. (og jada, såklart er jeg klar over at det blir mellomlandinger.)
Musemor med tre søte små Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Prøv å let på http://www.flyselskap.net/
Gjest ->>- Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Nei, det bruker ikke gjøre noen forskjell i forhold til prisen hvorvidt selskapet er amerikansk eller ikke. For Bergen-NY hadde jeg tittet på KLM via Amsterdam.
Monajenten Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 TUSEN TAKK for en helt genial side!!!
Musemor med tre søte små Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Kom akkurat på, kjenner noen som var i USA for litt siden og de dro med Icelandair for det var billigst
Monajenten Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 Takk pila. Det kom opp som et alternativ, men sas var faktisk billigst.
Fikk maibaby06 Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Det er mye billigere å kjøpe flybilletter med amerikansk selskap, men du må ha amerikansk adresse og amerikansk kredittkort for å få tilgang til de lave prisene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå