mamma til 2 små:=) Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg fullammer enda men gir litt grøt på kvelden.Han fikk mat mellom 6-7 i morges men ville ikke ha før kl var 4 på dagen!!!Aner ikke hvorfor.Han har hatt flere slike dager i det siste.Når jeg tilbyr han pupp begynner han å stritte i mot og blir kjempe sint. Merker at det hjelper å ligge med han i sengen å amme men vi er ikke hjemme hver daghele dagen+ det er ikke alltid det hjelper heller. Andre som har opplevd dette??? Jeg gir han vann:=)
twoboys & a girl Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Min tar puppen, men annen mat kan man glemme mer eller mindre. Noen skjeer grøt, litt fruktmos, glem glassmiddag vil ikke lukte en gang. Brød har han vært begeistret for når han har smakt det. Får i han litt vann. På to uker var han kun gått opp 20 g, så får dra å veie han å prate med de på hsstasjonen vis det ikke bedrer seg. Superblid så får ikke den oppfattningen at det plager han.
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Ja jeg har snakt med helsestasjonen men ja imåren går jeg opp og veier han.Han veide mye sist da men det var før problemet starta.Jeg syns bare det er så rart at han nekter puppen.Skjønner det med fast føde men.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå