min tur snart? Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har kjøpt eggløsningstester,det er clairblue,og er 7 "pinner" i pakken,jeg må putte i en holder,men når jeg tar ut den pinnen er det et felt med streker i (som på en graviditetstest) er det noe spes? Bare lurer jeg.
tigergutt<3 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Det er jo måle pinnen det da. Du har de digitale testene og da måler de styrken får å se om det er eggløsning eller ikke. Du slipper å tolke strekene selv. En el-test som ikke er digital består av to streker slik som en graviditets test.
min tur snart? Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Nei for den vises i et display på selve holderen,den er digital,dette er på pinnen,det er en oppsugingsdel selvfølgelig på den,men det er også en sånn strekgreie på den,står ikke noe om det i bruksanvisningen.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 jo, i bruksanvisningen står det at du ikke skal tolke trekene som noe resultat. Det er bare for den digitale sin del de strekene. på en "manuell" test, så er det og streker, men du har ikke EL om ikke prøvestreken er LIKE STERK eller STERKERE enn test streken.. så om det er strek der eller ikke spiller ingen rolle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå