Mariella og miniMariella Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Han jeg bodde sammen med brukte flere tusen for å besøke ei dame, og brukte også flere tusen mens han var der... ... og nå er det min feil at det er slutt, fordi jeg ikke ville "kjempe" for familien....... hæ???
Anne-B. Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Ja, det var vel du som gjorde det valget for ham å være utro og. Mannefjols.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå