Gå til innhold

Hva syns dere om barnevognsskilt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke bestemt meg! Han er 17 mnd nå.. og jeg vet fortsatt ikke hva jeg syns ;) Syns det er litt fint.. og litt harry =) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes bare det er kjempe Harry jeg, hver sin smak hehe :)

Skrevet

VELDIG harry på vognen, helt greit på barneromsdøren, dødskult på trehjulsykkelen :o)

Skrevet

Syntes det var kult da jeg så dem første gang for et par år siden (?), nå synes jeg det er harry!

Skrevet

trehjulssykkelen ja! det hadde jo vært litt kult.. feste den bak der som man kan stå da?

Skrevet

Greit på trehjulssykkel når de blir så store ja.. Men ikke på barnevogn.. Og i allefall ikke med fødselsdato på som de fleste har.. Deler ikke ut både navn og fødselsdato til alle tilfeldig forbipasserende.. Man vet jo at det finnes veldig mange syke mennesker her i verden.

Skrevet

jeg synes det er skikkelig harrry på vogn, men hadde sikkert vært kult på trehjulsen :)

Skrevet

Jeg syns ikke noe spesielt om saken. Ikke noe jeg vil ha på vognen fordi jeg ikke vil ha blikk og bli sett på som harry av enkelte. Jenta mi fikk et slik at besteforeldrene til å ha på trehjulsykkelen, men har glømt å henge det opp.

Skrevet

Å herregud, man må få ha det litt artig. Hihi...

Jeg synes at det er så harry at det er litt kult... så jeg har - både med navn og dato.

Skrevet

Jeg fatter ikke poenget med det, syns det er mega harry!

Skrevet

ALDRI på min barnevogn........

Skrevet

Haha.. Det er humor da! Jeg syns det er morsomt - men vet ikke om jeg vil ha på min sin vogn :)

Skrevet

Klarer heller ikke bestemme meg.. Synes det er litt kult og litt barnslig og litt teit og litt morsomt.. osv osv..hehe:) Derfor ble det ikke sist gang. Og blir heller ikke nå. Sparer de pengene.. Men syntes det hørtes veldig tøft ut på trehjulsykkel. Uten fødselsdato da..

Skrevet

Samme som en over her, syntes de var kjempetøffe når jeg så de første gang. Men nå tror jeg ikke at jeg hadde kjøpt nei... Men kult å ha på døra til barnerommet da!!! :-)

Skrevet

Jeg liker det ikke, og vil ikke ha det selv. Men tenker ikke "Harry!" når jeg ser andre har det fordet.. tenker ikke så mye over det egentlig.

Skrevet

Jeg vil ikke ha det, og de fleste som har svart på denne tråden vil ikke ha det. Hvem er det da som bruker det?? Jeg ser det jo daglig her i Oslo?

Skrevet

Jeg syns det er litt morsomt, jeg. Når jeg ser sånne skilt lurer jeg alltid på hva barnet heter, det er jo artig å få vite... Men hver sin smak. Kommer ikke til å kjøpe det selv, men om noen gir oss det... Tja, vi får se hvor vi henger det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...