Hildeks Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Stakar liten.. sovna kvart over sju, men måtte til å vekke henne å flytte henne inn i senga vår, da rommet vårt er kaldere.. Har hatt gjennomtrekk i hele dag, men må pga katter holde døra igjen når hun har lagt seg.. Vinduet står på vidt gap.. Huff.. hun var helt svett da jeg var inne til henne, og glovarm, så jeg bare flytta henne.. nå sover hun godt og kjølig. Har ikke vifte eller noe heller, hva gjør dere med denne grusomme varmen på soverommet??
Labambie Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Nå har det gått ned til 29 grader i senga til tuppa vår... Er grusomt varmt! Jeg går inn dit med jevne mellomrom å tørker henne med kald klut.. Vi har vifte også da.. Men allikevel... Om du har en gulpeklut, sånn tynn gasklut,kan du jo væte den og legge over henne? Blir litt kjøligere på kroppen da.. Venninna mi pleide gjøre det...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 her var det 27 grader i senga til emilie.... hun ligger bare med kortarmet body uten noe oppå seg... skal bre på hun dyna når jeg går å legger meg.... la over et helseteppe en gang istedenfor dyna, men hun våkna kl.4 på natta. da hadde hun sparka av seg teppe... å da skulle hun au ha mat... så fra nå av er det på med dyna, så hun kan få sove til 8-9 om morgenen ) stakkar di små i denne varmen...
Labambie Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Hehe! Min ligger i bare bleia... Enda er hun svett... Og her blir det nok bare en gulpeklut over i natt.. Eventuelt helseteppe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå