Gå til innhold

uff....ble litt bekymra nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt datt framover i ettermiddag å slo over gommen i kanten på verandadøra. Han blødde endel fra munnen, og jeg så at det hadde blitt ett lite hull/rift der vi venter på at neste tann skal komme ut.

Han ble litt tjukk i leppa, og litt inni munnen. Men spiste grøt som vanlig etter dette og drakk fra flaska som bare det. så det virket ikke som han hadde særlig vondt.

Men nå sitter jeg her å tenker, kan dette ha noen betydning for tannstillingen senere?? han har bare to tenner nede, og de slo han ikke. Slo seg bare oppe i gommen der han plages med en tann som vi har venta på lenge, ble også blå litt over der tanna vil komme ut.

Er så redd for at han skal våkne opp imorgen med en diger opphovnet munn......og at den tanna som kommer ut der han slo seg, kommer ut i total feil vinkel eller no......

noen som har peiling på tann/munn skader?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var fire år gammel, datt jeg og slo fortenna mine i dørstokken. De sto hver sin vei innover og utover. Måtte trekke de og det endte med at jeg gikk nesten 4 år uten fortenner. Men det har ikke hatt noe innvirkning på de som kom ut igjen.

Nå vet jeg ikke hvordan det er med lillegutten din, da han ikke har tenner ennå, (hvis jeg skjønte riktig). Det går jo an og ta en telefon til enten lege eller tannlege og høre.

Håper det går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...