Gå til innhold

Hvor mange av oss mars`ere har barn fra før??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente som blir 2 i slutten av oktober.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er jo mange som har gjort dette før:) Men dette svangerskapet er så langt veldig forskjellig fra forrige gang så det føles som å begynne helt på nytt.

Skrevet

Hei.

Da var vi tilbake inne på sidene her igjen. Har en gutt som bli 2 år i september. Og om alt går som planlagt så kommer det en liten en i mars:-)

Tror det blir veldig fin avstand en mellom barna.

Mange hilsner fra

Skrevet

hei,jeg har to jenter på 2 og snart 6 år!! :o)

Skrevet

Jeg har ei jente på 7.5 år og en gutt som er 5.5 :)

Skrevet

Hei,Jeg er 28 år, har 3 gutter fra før..1år,4år og 10år..

Skrevet

Hei...Godt at det er flere med mange barn her.. =) Jeg venter mitt fjerde barn i mars jeg også. Har ei på 10 år og tvillinger på 7 år, gutt og jente. Rekker å bli 30 før den siste spira blir født, spent på om det føles anderledes, var 21 når tvillingene ble født.. Gleder meg, første "planlagte" baby.... =)

Skrevet

som nicket sier

Skrevet

Jeg har en gutt på 14 og jente på 8. Så dette blir en skikkelig attpåklatt:-) Men en veldig etterlengtet attpåklatt:-)

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 5 år :)

Skrevet

Hei hei.

Fikk mitt første barn - ei lita jente for nøyaktig 8 år siden (hun har bursdag i morgen). Da var jeg nesten 32 år - så jeg anser meg som veldig heldig som nå venter nummer to!!

Skrevet

Hei hei.. jeg har 2 jenter, 4 år og 6år. + en stesønn på 16,5år.

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Jeg har en gutt som blir 2 år i desember :)

blir 2 år og 3 mnd mellom ungene. Perfekt :)

Skrevet

Jeg har en gutt på 2 år. Blir nesten 3 år mellom mine da...

Skrevet

har gutt som blir 4 i oktober og lillemann som nå er 10 mndr. så han blir vel 19 mndr når mini skulle dukke opp i mars\ april

Skrevet

Vi har en gutt som ble 4 år nå i juli :) Han lengter etter å bli storebror, så jeg gleder meg veldig til den dagen vi kan fortelle han at det bor en baby i magen min ;)

Skrevet

Vi har 3 barn fra før. De er nå 10 år, 13 år og 16 år, alle fyller år før de blir storesøsken igjen, så dette er en skikkelig attpåklatt=)

Litt skummelt, men veldig artig...

Ser ut av listen at det er flere mars-mammaer som venter attpåklatter, litt artig det da, at jeg ikke er den eneste "gamle" mammaen.

Gleder meg til å "bli kjent" med dere alle!

Klem

Skrevet

Jeg har en jente som blir 11 år fra før:)

Skrevet

fikk ei jente 20 april.08 og nå venter jeg nr 2 ca.29 mars:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...