Gå til innhold

Hvor mange av oss mars`ere har barn fra før??


Sol + spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har selv en jente på 10 år, og en gutt på 6 år:)

herlig med barn!!! Håper denne spiren også får være med videre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei lita ei på snart 20 mnd.

Hun fyller 2 i midtren av november.

så hvis alt går som det skal, blir det 2 år og 4 mnd mellom våre.

Fin aldersforskjell synes jeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har to jenter fra før på 12 og 15 år, og to stedøtre på 19 og 15.

 

alle 4 er nydelige unge damer, men bare den minste bor hjemme hos meg og min mann.

 

når jeg skriver alderen på tidligere barn så ser jeg jo urgammel ut, men jeg er bare 37 og veldig ungdommelig :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som blir 3 to mnd før han blir storebror.

Han vet det ikke selv enda, så det var litt artig at han her om dagen sa at vi måtte gå på butikken og kjøpe en guttebaby snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt som blir to år i september. Han vil da være to og et halvt år når det neste barnet kommer. Jeg har fortalt ham at jeg har en bitteliten baby i magen. Det har han tydeligvis fått med seg, for i dag da vi var på tur, løftet han opp sigleten min, pekte på magen min og sa: bi (=baby). Jeg må visst være litt forsiktig, før han røper meg helt, hadde tenkt å vente noen uker til med å fortelle det til familie og venner... =) Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei min datter er født i november 2002 og min sønn mars 2005, og venter nå nummer tre ca 7.mars 2009! det er fint mde mars barn- deilig med vårturer og varme!

 

god sommer og lykke til. håper å bli kjent med denne gjengen her inne fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gutt på 10,5 år

gutt snart 9 år

jente 4,5 år

gutt 4 mnd

 

og to stebarn på 10 og 9 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to fra før (5 og 2.5 år). Kan faktisk risikere at lille frø i magen blir født på storesøsters bursdag, hehe.

 

Bare så det er sagt, jeg snakker av erfaring her; Mars er en SUPER måned å få barn i.

 

1) Du har hele våren og sommeren foran deg, så når høsten og kulden kommer er lille blitt litt større og da er det lettere med bekledning etc.

 

2) Du er ferdig med renselsen til badesesongen begynner

 

3) Fortsatt tidlig på året, så lille vil etterhvert bli blant de eldste i klassen

 

4) Hvis du er av det heldige slaget, noe ikke jeg er, så kan du faktisk passe din gamle bikini til sommeren.

 

Så det er bare å glede seg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkuratt samme opplevelse. Fikk gutt mars 2007, og bortsett fra at det regnet HELE den sommern, var det en perfekt tid å få baby på!

 

Hvis det nå er en liten guttespire jeg bærer på har jeg jo alt jeg trenger!!! He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en SKIKKELIG trollunge på litt over 2 år..:)

En nydelig jente som heter Nathalie:) Sennende å se hvordan hun takkler å bli storesøster! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har ei jente på 11 måneder, og venter et lite knøtt igjen i mars... Det kom litt uventet men vi gleder oss selvfølgelig allerede.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på 5,5 fra før, og en gutt på 1 år så dette blir 3 barn. Alle gode ting er 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har også jente på 15, gutt på 12 og gutt på 10. Min mann har gutt på 14, gutt på 10 og gutt på 4 :-)

Selv er jeg 37, og gleder meg veldig...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...