Gå til innhold

Hvor mange av oss mars`ere har barn fra før??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg har to jenter fra før på 12 og 15 år, og to stedøtre på 19 og 15.

alle 4 er nydelige unge damer, men bare den minste bor hjemme hos meg og min mann.

når jeg skriver alderen på tidligere barn så ser jeg jo urgammel ut, men jeg er bare 37 og veldig ungdommelig :-)

Jeg har en gutt som blir to år i september. Han vil da være to og et halvt år når det neste barnet kommer. Jeg har fortalt ham at jeg har en bitteliten baby i magen. Det har han tydeligvis fått med seg, for i dag da vi var på tur, løftet han opp sigleten min, pekte på magen min og sa: bi (=baby). Jeg må visst være litt forsiktig, før han røper meg helt, hadde tenkt å vente noen uker til med å fortelle det til familie og venner... =) Jeg gleder meg!

Annonse

hei min datter er født i november 2002 og min sønn mars 2005, og venter nå nummer tre ca 7.mars 2009! det er fint mde mars barn- deilig med vårturer og varme!

god sommer og lykke til. håper å bli kjent med denne gjengen her inne fremover

Har to fra før (5 og 2.5 år). Kan faktisk risikere at lille frø i magen blir født på storesøsters bursdag, hehe.

Bare så det er sagt, jeg snakker av erfaring her; Mars er en SUPER måned å få barn i.

1) Du har hele våren og sommeren foran deg, så når høsten og kulden kommer er lille blitt litt større og da er det lettere med bekledning etc.

2) Du er ferdig med renselsen til badesesongen begynner

3) Fortsatt tidlig på året, så lille vil etterhvert bli blant de eldste i klassen

4) Hvis du er av det heldige slaget, noe ikke jeg er, så kan du faktisk passe din gamle bikini til sommeren.

Så det er bare å glede seg! =)

Har akkuratt samme opplevelse. Fikk gutt mars 2007, og bortsett fra at det regnet HELE den sommern, var det en perfekt tid å få baby på!

Hvis det nå er en liten guttespire jeg bærer på har jeg jo alt jeg trenger!!! He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...