Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hmmm....tror jeg har gjort det i alle rom jeg....utenom ungenes rom skal vi se...har gjort det: på badet, i gangen, stua, kjøkkenet(kjøkkenbordet, som han nå sitter å spiser middag på sammen med nye dama...haha), og soverommet vi hadde:P og bilen hans som nye dama kjører rundt i....hehe, ho skulle bare visst:P
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 I denne leiligheten? I så fall hverken på badet, kjøkkenet eller kottet. I andre leiligheter har vi vel stort sett gjort det overalt. I begynnelsen vi var sammen pleide vi å gjøre det i sofaen i stuen ganske ofte, hehe. Husker gubben tok meg på kjøkkenbenken også en gang. Men det var før ungene kom.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Alle unntatt soverommet Har flere ganger prøvd å få igang noe på stua, men mannen min er livredd for at noen skal se oss... som om det gjør noe, he he. Jo, forresten, det var en gang på badet - det hadde jeg glemt!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Ikke? Hmm.. Må tenke. Til sammen i de forskjellige husene, så har det så langt blitt soverom selvfølgelig, kjøkkenet, stuen, badet.. De gjenstår gang, vaskerom og bod tror jeg:P
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Ei heller dette innlegget blir nebba av moderator.. Er jo VELDIG relevant!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå