Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 ser ut som han er stått opp fra de døde..uff
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hehe... det er vel løsskjegg regner jeg med??
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Har ikke han en sånn leddsykdom da? Han har jo fått den pukkeleryggen stakkar.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Han er vel blitt veldig gammel + at han har vel en sykdom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå