Sol + spire Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har ei jente på 11 mnd fra før og fant ut i dag at jeg er gravid på nytt. Slik det ser ut nå så er termin datoen 5 mars. Og jeg gleder meg sååååååånnn!!! =)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer =) Så koselig. Da får du 2 tette. Minstejenta vår, er født 3 Mars i år. Fin tid å få baby på Lykke til med svangerskapet.
Sol + spire Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Ja har hele tiden håpet å få dem tett slik at de kanskje får et godt søskenforhold. =) Ja kan tenke meg det er fint å få baby i mars ja. =) I tillegg slipper en å gå høygravid midt på sommeren i gloheita. Hehe...det gjorde nemlig jeg i fjor. Selv om jeg ikke skal klage så veldig over det, for været var ikke det beste i trøndelag da...lucky me! =) Men gleder meg til å gå gravid på høsten og vinteren denne gangen=)
enpå3ogenpå1 Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 ååå så moro! Gratulerer så masse masse!!!! Klem fra en som er litt misunnelig nå.....
enpå3ogenpå1 Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 gjett om vi jobber med saken!!!! Venter bare på at mannen min skal komme hjem jeg (Gutten vår er 7,5 mnd nå, så klaffer det blir det to tette ja!)
Sol + spire Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 Hehe...ja blir det da ja:) Men det er jo fint det da:) Har ønsket det hele tiden at de skulle bli født med ikke alt for stor aldersforskjell.
eggedosis Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Heldig du er! Jeg vil også ha en til og min er snart ni mnd! Gruer meg syykt til å begynne å jobbe igjen. Lykke til!
1baby,og 1 spire Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer så masse. Ønsker deg ett kjempe fint svangerskap.Håper også på to tette, men får vente litt da veslemor kun er 3,5 måned
May-juli07+mai09 Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 gratulerer så mye, vi prøver også på nr 2 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå