Gå til innhold

Hva vasker dere vinduene med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vasket dem i dag med salmiak og zalo,bruker nal men syntes ikke de blir fine,blir liksom ei stripe etter nalen,det er fjerde nalen jeg prøver nå årh for noe dritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker en dæsj salmiakk og bittelitt zalo.

 

dersom stripene er der selv om du vasker enda en gang nå, ville jeg krøllet litt avispapir og pusset over.

ikke vått papir altså, og ikke på vått vindu:)

da blir de fine og blanke:)

Skrevet

takk for tips får prøve det.

Skrevet

Søskenbarnet mitt fant ut at hun skulle vaske vindu engang,problemet var bare at det var minus grader ute..

Så da tok hun vodkaen til gubben å blandet i vaske vannet... =S

Vinduene ble kjempe fine, gubben små sur ;)

Skrevet

koffør gjøre det så komplisert??

Her bor eg rett ved hovedveien.. altså MASSE støv på vinduan.. men gjett ka eg bruke når eg vaske vinduan?! varmt vann! Det som e viktig for å ikkje få skjoldat vindu e å bruke tua/håndkle som ikkje e vaska med skyllemiddel bare vaskepulver..

 

Tørke første flere ganga over med våt tua, så tørke eg over med ett tørt håndkle, når det tørke helt, så e dem så rein at du ser ikkje at det e vindu der engang :)

Skrevet

Jeg bruker jif vindusvask, syns den fungerer veldig bra.

Skrevet

Ja, så må du ikke presse så mye på nalen, la den gli forsiktig heller.

gjerne litt på skrå, da remnner alt vannet ned på den ene siden så det etterlater ingen striper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...