Storebror & Lillesøster Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Har vasket dem i dag med salmiak og zalo,bruker nal men syntes ikke de blir fine,blir liksom ei stripe etter nalen,det er fjerde nalen jeg prøver nå årh for noe dritt.
Zyan Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 bruker en dæsj salmiakk og bittelitt zalo. dersom stripene er der selv om du vasker enda en gang nå, ville jeg krøllet litt avispapir og pusset over. ikke vått papir altså, og ikke på vått vindu:) da blir de fine og blanke:)
Storebror & Lillesøster Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 takk for tips får prøve det.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Søskenbarnet mitt fant ut at hun skulle vaske vindu engang,problemet var bare at det var minus grader ute.. Så da tok hun vodkaen til gubben å blandet i vaske vannet... =S Vinduene ble kjempe fine, gubben små sur
M-N & sassy-susie Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 koffør gjøre det så komplisert?? Her bor eg rett ved hovedveien.. altså MASSE støv på vinduan.. men gjett ka eg bruke når eg vaske vinduan?! varmt vann! Det som e viktig for å ikkje få skjoldat vindu e å bruke tua/håndkle som ikkje e vaska med skyllemiddel bare vaskepulver.. Tørke første flere ganga over med våt tua, så tørke eg over med ett tørt håndkle, når det tørke helt, så e dem så rein at du ser ikkje at det e vindu der engang
Leirha Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Jeg bruker jif vindusvask, syns den fungerer veldig bra.
Leirha Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Ja, så må du ikke presse så mye på nalen, la den gli forsiktig heller. gjerne litt på skrå, da remnner alt vannet ned på den ene siden så det etterlater ingen striper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå