Mamman til Mia Camilia Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Kan noen skrive ned bruksanvisninga på de strimlene? Greier ikke åpne bruksanvisninga jeg da. Forresten jeg har en sterk strek og en veldig svak. Hva betyr det?
melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Er det el.test du snakker om? Hvis ja, så må teststreken være like sterk eller sterkere en kontrollstreken for at den skal gjelde som en positiv el.test. Anbefaler CB sin digitale el.test - slipper du å tolke streker. Den er litt dyrere, men verdt hver krone )
Snabeltann Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Jeg fikk mine billigstrips i dag, og de skal dyppes i urinen i minst 15 sek.. ikke lenger enn til maks grensen, der det er en strek.. så legges flatt, svar kan leses av fra 40 sekunder.. noen bruker noen minuttter. (3-5) men testen må kastes etter ti minutter! en svak strek og en sterk strek betyr at du er gravid! den sterke er for at testen er utført riktig, den svake er test-streken, som er svakere jo tidligere du er i graviditetn. Grattis!
Mamman til Mia Camilia Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 Wow. Nå sitter jeg faktisk her å griner. Har virkelig prøvd lenge. Tror jeg skal ned til byen i morra å kjøpe en til 100,- så er jeg iallefall sikker.
Snabeltann Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 to streker, uansett hvor svak den ene er, er ensbetydende med gravid. kjøp deg en hundre kroners hvis du føler for det, eller dra til legen og ta en blodprøve, den er 100 prosent! jeg tok en billigstrimmel i dag, ser på den nå faktisk, og der er det bare en sterk rød strek (kontrollstrek) og blenda hvitt ved siden av..! Grattis igjen
Mamman til Mia Camilia Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2008 Jaaa. Skal holde dere oppdaterte. Jeg håper så indelig den andre er og positiv. Kan ikke slutte å smile her jeg sitter.
Mamman til Mia Camilia Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2008 Takk takk Takk Må ha lykke til da!
Mamman til Mia Camilia Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. juli 2008 Tok en test til (Billigtest) Og jaggu viser den akkuratt det samme. Greier snart ikke vente til apoteket åpner i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå