Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Han syntes synd på en fattig alenemor og spanderte ny bobil og en pen sum feriepenger. Og ja, jeg er så skamløs at jeg tar imot Snille pappaen min! Nå blir det litt ekstra kos for junior i sommer
dåsa06 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 BObil? Eller mobil?:-) hehe. Uansett, KOS dere i sommer, nyt at din far har mulighet til å være raus med barn og barnebarn!!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Hehehehe.. Mobil selvfølgelig Hadde blitt veldig forundret hvis han kom rekende med en bobil til meg
melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Så snill pappa du har ) Han er jo så omtenksom da. Kose dere masse i sommer med mobil og feriepenger!
Alba44 Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Hahaha, trodde du hadde fått deg bobil jeg nå.. Snille pappan din! Kos deg med litt ekstra ;o) p.s. pappan min er også veeeeldig snill ;o)
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Hehe, det var en fin skrivefeil Vet ikke hva jeg skulle gjort med en bobil? Men er superglad for ny mobil! Snille pappaer er veldig kjekt å ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå