Matildesnusk + lille ups Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Der vi bor nå er det så trasig og smått (=omtrent ikke oppbevaringsplass og alltid rotete) og rått (=kjeller), og vi mistrives skikkelig. Ikke er det uteplass heller, og mye bråk fra naboene. Kommer fra visning nå. Den nye leiligheta her er mye finere og større, lysere og har to store verandaer på hver side av huset. Den er pittelitt dyrere og ligger lenger unna byen, slik at mannen min må ta bilen til jobb (og jeg evt bussen til byen), i motsetning til nå hvor mannen min går til jobb og jeg kan gå til byen. Så vi kommer jo til å bruke mer bensin. Dessuten skal det bygges på to ekstra soverom på den nye leiligheta, så det vil bli byggestøy i en periode. Snekkerene skal ikke inn der hvor vi eventuelt skal bo, men de blir jo utenfor. Jeg er så usikker. En kunne jo hatt is i magen og venta på at noe enda bedre dukker opp, men det skal sies at det er veldig dårlig leiemarked her. Dessuten har jeg jo lyst til å flytte til et sted med uteplass NÅ så jeg får utnyttet sola og sommeren.. Hva ville dere gjort?
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg ville kjørt på. Skal sies at vi har kjøpt hus på ett byggefelt som er halvferdig vi er vant til å leve med byggestøy i noen år fremover, men så har vi da også funnet drømmehuset vårt til samme summen som ett brukt hus som må gjøres en del med
Martin+Mamma Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 jeg bodde engang i kjellerleilighet som det var rått og ekkelt inneklima. var sjuk og pjusk hele tida,ikke bra.. hadde nok flyttet ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå