=Mina min og mej= Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Kjøpte ei vogn for 1 år siden, Hauk Memphis, på en butikk her i byen. Første sommeren begynte kalesjen og svikte, jeg gikk å klaga og di sku ringe, men hørte ikke no mer. I april i år datt plutselig hjulene av, og da så jeg at bremseklossene var helt ødelagte. Har ikke brukt vogna mer enn til og fra bhg som ligger 3 min unna. Kalesjen, hjulene og bremseklossene ødelagte. 30.april gikk jeg til butikken og sa fra og de skulle ringe meg når de fikk delene som måtte byttes ut. Var innom butikken 5-6 ganger men hørte aldri fra dem, før i dag. Da ringte de og sa jeg fikk ei ny vogn. Jeg dro ned og fikk bytta til en Carena Sprinter som dama sa kosta 1590kr. Den andre betalte jeg 1795kr for. Skulle bare sjekke nå hvordan vogna var på nettet og ser prisen der står 1499kr. Jeg fikk ikke no penger i tillegg... Burde jeg klage på dette? Kreve pengene som er imellom? Blir så sinnsykt lei!!!!! De har mista en kunde hvertfall.
Sivalur Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Du skulle jo fått 200 kroner imellom når du byttet da! Du har jo i praksis betalt 1795 kroner for en vogn som de tar 1590 for. At den koster 1499 på nettet er jo en annen sak.... butikker har jo forskjellige priser. Skulle heller fått pengene tilbake så kunne du handlet et seriøst sted. Men det er kanskje litt sent nå. Men de 200 (eller 205 for å være nøyaktig) ville nok jeg krevd, rett skal være rett...
=Mina min og mej= Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 Kunne ikke få pengene tilbake.. altså for hele vogna, måtte finne meg noe der var beskjeden. Jeg er så lei av hele butikken der.. Når hu sku ringe leverandøren gikk hu å henta en røyk og gikk ut.. så følte ikke den store seriøsiteten.. Skal innom i dag og høre med dem, levere bagen til vogna også.. Og få kvittering for den nye, for det fikk jeg heller ikke.. Alt skjedde i hui og hast i går, så kom jeg hjem og begynte å tenke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå