Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 er 12+0 i dag, men kommer inn hit nå jeg termin 17.januar med nr 2 har gutt fra før født juli 06
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Velkommen hit skal du være:) Herlig å være over de tre første mnd tenke eg:) Selv har jeg en gutt og en jente fra før og venter nå nr tre. Er 24+3 uker på vei
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 takk ja, det er deilig føler man kan slappe litt mer av
:*lillefru*:har født*: Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Velkommen hit til 2. trimester, håper du får en fin tid her inne )
husmus &2 Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Velkommen skal du være. Håper du får noen trivelige måneder fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå