Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Lille jenta mi, 2 mnd, er så urolig i dag. Er det bare pga varmen? Flere som blir så urolig på varme dager? Spiser litt mer enn vanlig, antagelig pga at hun trenger mer væske? Spiser nemlig mindre, men oftere, ikke hver time, men hver 2-3 time istedet for hver 3-4 time..... Så usikker på om det er en mini økedag eller bare varmen?
Mammaen til Turid Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 jeg tør vedde på varmen.. slapp av, la jenta få spise når hun vil.. så lenge hun er normalvektig, så har det ingenting å si.. vi voksne er heller ikke så veldig sultne i varmen.. jeg kjenner jeg selv sliter litt i varmen, så da kan man jo tenke seg hvordan de små har det...
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 yepp ! høres ut som snuppa på 10 uker her ;-) vi holder oss mest mulig inne og i skyggen og ammer iveg...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Var det jeg regnet med.. Vi har holdt oss inn hele dag og hun ligger i bare bleie og sløver. Kjøligere nå og er mye blidere igjen. Deilig:) Skal bort hele helgen, så blir spennende å se hvordan det blir under bryllupsmiddagen, hvis det blir like varmt, hvordan hun klarer seg he he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå