Gå til innhold

Epudiral. Visste dere at.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ fikk epidural sist fødsel å hadde da like ont igjen etter en time. 3 år etter når æ nu skal ha min andre å æ nevnte d for jm så sa ho at "å ja virka den ikke lenger?"?? Hadde ingen anelse om at d va grunn før ho sa d. Va ett ganske stort sjokk. Trudde at æ bare hadde enda mer ont. Hadde da akutt ks rett etter d men d har ingenting me d å gjøre. Kanskje d hadde vært mulig for mæ da å fådd epidural på nytt eller nåt anna, va virkeli ikke klar over at epiduraln kunne slutte å virke så fort. Ville bare dele d med dokker. Skulle ønske æ visste d første gang:) Skal ha planlagt ks den hær gangen men ikke pga d.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke de "fyller på " epiduralen så går virkningen ut etter en stund ja. Hos meg etterfylte de bedøvelsesvæske slik at virkningen varte så lenge det var behov for det.

Hvis de ikke fylte på hos deg er nok det grunnen til at virkninga gikk ut såpass fort.

Skrevet

Lå over en halv time før han klarte å finne plass til å sette epiduralen så syns d va vældi rart. Hadde så mye vann ikroppen så hadde merke etter sprøytespiss over hele ryggen. Merka ingenting da til sprøyten i d hele tatt:) Skulle tru han ville gi mæ nok til at d virka litt lengere eller at han i d mindte ville sagt at nåt. Alt han gjor va å undskylde sæ for at han ikke fant plass. Visste jo at d ikke va hannes feil så syns egentli litt synd på han der æ lå i smertehel...":)

Kanskje han ikke klarte å treffe helt riktig heller å da:( Va væll vældi innstilt på at dæm vet alt som e best for mæ, men va væll ganske dårlig med å innformere mæ:( Jaja..:)

Tenkte bare at d hadde vært fint å vite d viss d va min første gang å kanskje kan hjelpe nån andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...