=Mina min og mej= Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 fornøyd eller ikke fornøyd? Klagde på gammelvogna, og det tok en evighet før jeg hørte noe, fikk bytta til en Carena Sprinter i dag.. Usikker på den, men det var det jeg kunne få for samma prisen som den gamle.. hmh.. I grunn gla for ny vogn, men den ser litt.. spinkel ut.. finner ik rette ordet menne.. ja.. no lignende spinkel =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå