Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hvor tidlig kan man se eller høre at det er tvillinger? Hørte om en bekjent av meg idag som er 8 uker på vei og visstnok venter to små Men syntes bare det var litt tidlig å vite, da må man vel ta en supertidlig ul eller noe? Eller hører man hjertet så tidlig? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hørte en venninne i dag som sa hun ventet tvillinger hadde funnet det ut i uke 8 for da hørte de to hjerter slå!
mor_til_2_84 Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Er man veldig kort på vei, kan man også ta vaginal ultralyd og se det på den måten. Er absolutt ikke alltid man hører hjerteslagene så tidlig. Jeg fikk beskjed av legen min at det var ca 50-50 % sjanse for å høre hjerteslag ved uke 12.. Men er jo fint man kan finne det ut så tidlig. Venter man tvillinger er det jo ofte det innebærer litt ekstra planlegging osv...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Var til innvendig ul i uke 7 og kunne helt fint se hjerteslagene.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 jeg hadde utvendig ul i går. 8 uker på vei, og det viste tydelig tvillinger:o) ang hjerteslagene så vet jeg ikke da jeg ikke har vært hos legen enda. Best en time selv hos en jordmor privat grunnet en følelse jeg hadde om at jeg kanskje bar på mer enn en..
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Mener å ha hørt at uke 6 er det tidligste man kan se noe på UL. Jeg var på UL i uke 8, og om det hadde vært to der da, hadde ikke det vært noe problem å se.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 På meg så de at det var tvillinger i uke7, det var med innvendig ul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå