Des-10 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hei. Jeg er i uke 29 og har den siste tiden vært plaget med veldig mye utflod...., ganske tykk og gul. Må skifte truseinnlegg flere ganger daglig. Trodde kanskje det var sopp, men har tatt en kur uten at det ble noe bedre. Noen andre som er plaget med dette, eller vet om det er normalt?
På vei igjen? Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Vanlig med mer utflod enn vanlig når man er gravid, jeg og må skifte ofte truseinlegg, spesielt på slutten er det vanlig med litt mer utflod. Jeg er i uke 36+0 og har den ca siste uken hatt mer utflod og litt annereldes utflod enn jeg er vant til.
mamman-til-madeleine Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Ja, jeg har samme problemet. Litt irriterende, for jeg går og venter på at vannet skal gå, og lurer stadig vekk på om det er det som skjer eller om det er utflod. Grrrr...... ikke føler man seg så veldig fresh heller. Men det er jo ganske normalt, så det er nok ikke noe å bekymre seg over.
På vei igjen? Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Ja jeg føler det oser av meg nedentil enda jeg er renslig. Sikkert også en kombinasjon av økt svette, men snart er det jo over. Tiden går jo så fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå