dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hva gjør dere om dagene? Synes tiden går så uendelig tregt jeg...var ferdig på skolen for 3 uker siden og jobber bare en sjelden gang nå. Tenk om jeg går 2-3 uker over termin...herregud,da er det jo en evighet igjen...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 har 8 uker igjen..men så har jo jeg 2 barn å ta meg av så dagene står ikke stillt nå er d jo så fint vær så vi koser oss på stranden..så går vi på besøk..shopper litt..ehh ja..ellers er dagene ganske stille egentlig,siden jeg har bekkenløsning og ikke er noe i aktivitet..
Mrs Bøll Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning, men dagene fyker avgårde likevel, har ca 7 uker igjen. Har to barn fra før så dagene går til litt forsiktig husarbeid, håndarbeid, leser bøker, litt pc/spill, besøk og ikke minst hviling. Passer på å få minst en times hvil midt på dagen - det gjør utrolig godt!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg får heller ikke gjort stort pga bekkenløsning.Ellers hadde jeg nok gått en del turer og vært mer aktiv. Er første her da,så har ingen å ta meg av fra før. Er egentlig i ganske god form,er bare fryktelig utålmodig nå...vil jo helt ha frøkna hjem NÅ....hehe
Mrs Bøll Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Hadde ikke gjort meg noe å føde imorgen, i alle fall ikke når det er så varmt som det er nå... Men er ikke ferdig med hentesettet enda så jeg trenger i alle fall et par uker til .
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har termin 19.august og jeg holder på å bli sprø.. Har en liten jente på snart 20 mnd der barnehagen er stengt for sommeren, og jeg har noe så sinnsykt med kynnere.. SLITEN og lei. Kunne godt født akkurat nå, men må vel vente en liten stund til tenker jeg.. Og det er ALTFOR varmt nå... pust og pes føler meg som en hvalross
tjommis Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har 7 uker igjen og kjeder meg.... Er ansatt i barneverdsinstitusjon der det bor ungdom med store adferdsvansker, så går nå på svangerskapspenger. Kjenner ingen som er hjemme på dagtid, så stakkars sambo blir jo "overfalt" når han eeeeendelig kommer hjem fra jobb. Sitter ekstremt mye med laptop på fanget og surfer hvileløst omkring...:-) Formen er utrolig bra (bortsett fra kraftige kynnere som gjør at jeg ikke kan gå tur eller trene) så da blir dagene ekstra kjedelig...
nina79 Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Hei jeg er!!! Det er akkurat som å høre meg selv.. samme termin, sønn som er like gammel og masse kynnere. holdt på å begynne å grine da jeg så værmeldingen. klarer jo ikke løpe etter han i denne varmen. håper på tidenes verste sommer,. (sorry alle dere andre) I dag gikk vi på lekeland for i hvertfall løpe litt innendørs i stedet. Vi får vel holde ut så godt vi kan, det er jo verdt det. LYKKE TIL!
Gjest stockholms tjej Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 jeg har vart sykemeldt hele svangerskapet og syns tiden har gått ganska fort faktiskt...men de kommer og går i perioder,for ibland føles de som en evighet og ibland føler jeg at tiden går for fort=) nå har jeg i uke 34+1 og syns tiden bara flyr forbi.=) Gleder meg til min lille ska komma nå=)
nussie Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Jeg bare nyter dagene jeg nå!!har termin 12 aug og håper det blir en varm og god sommer:)Har ei jente på 5 år,som jeg prøver å finne på ting med.vi har vært på flere badeturer,på festival,rundt å sett på dyr osv.har slitt med masse kynnere,men nå når jeg kan regulere aktivitets nivået mitt selv har det hjulpet veldig!! tror de 5 ukene som er igjen kommer til å gå fort jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå