3barnsmor? Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 hvor lenge er det da egentlig normalt og gå rundt med stikkninger i mage og underlivet?? Mensen kommer ikke, å sånn som jeg går nå har jeg vel gått en to uker eller vel så det nå. Å fortsatt ingen tegn til tanta, og 2 negative tester Skjønner nada, å jeg har aldri hatt noe problem med mensen før, har den vært forsinka så har det vært med en dag eller 3, nå er den uke på overtid. Jeg har masse stikkninger både i mage og underliv.
Snabeltann Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har vangligvis stikkinger og smerter fra eggløsning til mensen, altså i drøye to uker.. det er for meg bare et sikkert tegn på at mensen kommer. da jeg var gravid sist fikk jeg ikke noe stikkinger eller smerter i det hele tatt i tiden før IKM. Jeg testet negativt i dag, IKM i går... stikker og smerter enda, og puppene er kjempeømme. Er ikke gravid altså, men mensen kommer i løpet av helgen for min del hvertfall
3barnsmor? Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Ja ja, har kjøpt meg en test til å viser den negativ så bestiller jeg time til legen for da må det være noe galt tror jeg. Som sagt, jeg bruker aldri å være på overtid(har vært det en gang og da var jeg gravid)
Snabeltann Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 du kan jo sjekke opp med tanke på cycter på eggstokkene også, hvis dette er nye smerter for deg. jeg har hatt flere.. og da har smertene i magen blitt sterkere hos meg.. du kan jo ta en blodprøve for å 100 prosent sikkert utelukke graviditet, sikrere enn banken! jeg er vansligvis aldri forsinket, men har blitt det noen ganger jeg har stressa veldig, vært syk, eller vært veldig spent (sånn som denne gangen!) lykke til!
Castein81 Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Spørsmål til dette med stikkinger. Hos meg stikker det i nedre mageregionen og spesielt når jeg strekker på meg. Har på en måte ikke tenkt noe over om dette har sammenheng med mensen, men har det det?
3barnsmor? Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 Jeg merker egentlig ikke noe sånt i forhold til mens jeg heller, men tydeligvis så gjør andre det. Kanksje jeg og du er litt unormal, hehehe.
Castein81 Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Noen ganger, spesielt i det siste, stikker det til i magen når jeg nyser til og med! Men nå er rødhøna rett rundt hjørnet (men håper jo den ikke kommer) så kanskje er det et symtom på den, hehe... :-)
3barnsmor? Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2008 det er som jeg sier, det kjennes som mensen er på vei. Men du går da ikke i flere uker å kjenner at nå kommer tr. Ihvertfall gjør ikke jeg det.
Mamma`75 Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har tre barn og alle svangerskap har jeg hatt stikking de første 12 ukene og en følelse av at mensen kommer. Lykke til!!!
3barnsmor? Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2008 ja(har skifta nick, har ikke vært helt ærlig om hvem jeg er da jeg ikke vil folk skal vite om det ennå) men jeg mener også at når du går rundt lenge å kjenner at tanta er på vei ja da er det noe som ikke er helt som det skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå