Gå til innhold

Ørebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 2,5 år har i et par dager hatt litt "skurv" inni høyre øret sitt. Han har også klaga på litt vondt innimellom, men ellers vært blid. Litt mer klaging i ettermiddag, og så at det var en del gul guffe inni der.

Kan dette være ørebetennelse? Han har hatt ørebetennelse i venstre øret før, men da kom det "akutt", dvs at jeg merka ingenting før han plutselig hyla (og hyla i to timer) og det kom gul guffe ut av øret hans.

Nå er det litt tregere synes jeg, så blir litt usikker. Han har ikke feber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da dattera mi hadde ørebetennelse første gangen oppdaga jeg det ikke før svigerinna mi som er sykepleier påpekte at det var mye mer ørevoks enn normalt i ene øret. Hadde ikke feber, var ikke grinete, bare litt snørrete. andre gangen ringte de plutselig fra barnehagen at det rant gult fra øret hennes! Så det kan nok være det ja. Kanskje greit med en sjekk?

Skrevet

Men trenger han dra til lege da? Fikk antibiotika på legevakta sist, og da jeg sa det til helsesøster på kontroll en tid etterpå, sa hun at det var helt unødvendig og at det ville gått over av seg selv.

Uff, har virkelig IKKE tid til en syk unge nå, har ingen mulighet til å være hjemme fra jobb da jeg er vikar for sjefen som er på ferie. Gubben har også fullt opp på sin jobb...Vræææl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...