C@milla *EMIL* Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Men er litt nysjerrig på hvor varmt ) Hvor er du fra, og temp. idag.. Her i Haugesund har jeg hatt 28,5 hjemme, og på jobben til min mann var det faktisk 33 idag.. Rene sydentemperaturer med andre ord!! Andre?
LillyLilly Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Bergen: 29 grader!!! Holder på å gå ut av mitt gode skinn!!! Har hellt nedpå med sukker fri is te og vann i dag!!! Beina er en smule hoven, så det er jo ikke så deilig å gjøre noe annet enn å bare sitte i ro!!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Ålesund 24 grader. Vigra 27,2 grader klokka 15.30.
Vibekea Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 31 i skien idag.. kjenner kynnere nå og magen er hard! håper noe er på gang!!!! i uke til termiin :)
Lille Luna Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Her i Oslo har det vært 32 grader, iallefal i bakgården vår...og jeg har hatt intens hodepine og vært utmattet i hele dag. Det er jo deilig med fint vær, men kombinasjonen fødeklar og intens varme kan bli litt i meste laget...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 her ved lillestrøm har det vært ca 29 grader i skyggen. har for det meste sittet inne med vifte:\ Har også hatt ekkel hodepine noen dager nå.. sist gang jeg gikk gravid hadde vi en helv.....varm sommer, fikk masse vann i kroppen:( ..så for min del, håper jeg dette været ikke varer...
Mariamsen Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Her i Oslo på temp måleren har det vist opp mot 28 grader.... Det blir ca. 14 grader og litt regn på søndag! Gled dere jenter!
C@milla *EMIL* Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2008 hehe, ja må si det fristet med litt kjøligere temperaturer nå.. Er ganske utslått etter bare en liten handletur nå på kvelden.. Fremdeles over 25 grader, og vi snakker om at klokka snart passerer 22.. Håper det ikke blir tropenatt.. selv om det sikkert bare blir med håpet.. Vi sover i 3.etasje, og den er vanvittig varm for øyeblikket.. så spørs om jeg ikke kamper på en reservemadrass i kjelleren i natt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå