Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hei. Endelig er jeg her inne på 1 tri igjen etter MA i nov. - Herlig følese, men selvf redd for at det skal gå galt igjen... Det er mange meninger om temaet over. Hva mener dere og hva har dere fått anbefalt fra lege osv.? Jeg mener at jeg har hørt at man ikke skal bade i 1 og 3 tri, men legen til samboer`n min mente at dette var helt ufarlig. Håper noen kan gi meg svar.
LaPaysanne Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Bad i vei og nyt sommeren, du:-) Det er helt mot slutten, når du kan ha litt åpning, at du bør holde deg på land. Men boblebad skal man visst holde seg unna hele veien, pga bakterier som kan finnes der.
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Det høres bra ut. Kunne fort blitt litt varmt med 10 dager i Italia uten å bade. Hehe. Fortsatt god sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå