Dubbe Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Dette er noe som vi vurderer!! Noen erfaringer, uansett klinikk? Hvor mange greide det på første forsøk? Ett eller to egg? Håper på å bli kjent med noen her inne, på dette temaet
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg skulle til Barcelona, men ombestemte meg i tolvte time:) Instituto Marques var klinikken jeg hadde valgt. De har kjempegode resultater:)) Valget mitt endte på IVI i Alicante. Var der nede til forsamtale i juni, og blir forhåpenligvis ruger om ett par uker!!! Tidligere har jeg vært på AVA i Finland og i Riga. Ikke blitt gravid enda, men kan ikke gi opp. Inne på ønskebarn vil du finne mange av oss som holder på med ED, og der deler de gjerne sine erfaringer i forhold til ulike klinikker. Heldigvis er det blitt litt mer aktivitet på dette forumet også i forhold til ED, så jeg holder til begge plasser:)
Serena67 Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Hei. Gravid på 1ste eggdonasjonsforsøk, etter 9 ICSI forsøk. Vi utførte forsøket vårt i Spania - IVI Alicante. 26 uker på vei nå...
Serena67 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Satte forresten inn 2 egg, men venter 1 gutt....
@Desea Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Jeg er i Barcelona naa for embryoadopsjon saa det blir litt anderledes. Det er det kun Instituto Marques og IVI Valencia som tilbyr tror jeg, og responsen hos IM ble dermed avgjoerende for egen del etter son IVI ikke svarte p`noen av de tre mailene jeg sendte og heller ikke tok telefonen (kun svarer) naar jeg ringte. IM har veldig dyktige leger, gode resultater og er sympatiske. Jeg har fñlgt meg trygg paa prosessen hele vegen. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå