Gå til innhold

Tisset lukter sterkt og vondt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 1/2 år og når jeg skifter bleie etter at hun har tisset lukter d ikke noe godt... skal det være slik eller??

kan ikke huske d var sånn før... men da drakk hun også kun mm, nå får hun grøt o.l...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en urinpose på apoteket og fest den på tørr hud. Samle opp litt urin og lever til legen. Greit å sjekke i tilfelle infeksjon. Urin skal ikke lukte vondt. Det spørs vel hvor lenge siden du skiftet bleie sist også da. Jeg kjenner på lillegutt at om morgenen er det litt lukt. Men det lukter bare urin, ikke noe mer. Men da har jeg heller ikke skiftet på 11-12 timer. (han sover rundt). Min får også grøt, middag, brød ++

Skrevet

Er urinen veldig mørkegul? Kan være tegn på for lite væske. Fort gjort i denne varmen! Prøv å få i henne mer væske (vann) hvis ikke hun vil drikke, sprut i munnen hennes eller gi fra kopp.

Skrevet

Fikk beskjed på apoteket at disse urinprøveposene var gått ut av produksjon og at det ikke var kommet noe erstatning til de.....?

Uansett det de sa.. Jeg dro til legen med jenta mi som hadde det på samme måte. Litt mørk urin og litt lukt. Han sa det kunne komme av urinen som reagerte med stoffet i bleia,og skapte lukt. Pluss at hun ikke fikk i seg nok væske. Så da ble det vann med sukkerbit ifølge legens anbefalinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...