minimee->Trym Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Noen flere her som føler at tida går så sakte som fy... Har termin 18.januar, men akkurat nå føles det som en eevigheet til :-((
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 kjenner til den ja! er 12+0 i dag og synes tiden til nå har sneglet seg av gårde! termin 17.januar her og håper tiden går fortere fremover!!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Er det førstemann?? husker jeg syntes tiden gikk ubeskrivelig sakte når jeg gikk med tuppa mi nemlig denne gangen derimot har det bare gått i en rasende fart :-S særlig fra 12 uker og til nå (uke 23)..
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 venter nr. 2 jeg da har en gutt fra før født i juli 06 første gangen gikk det fort syntes jeg, men synes tiden går utrolig sakte denne gangen ;-D
lykkelig78 Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Akkurat nå går faktisk tida utrolig fort, men fram til uke 12-13 syns jeg tida gikk vannvittig sakte....helt forferdelig. Men den siste mnd har det gått kjempe fort. våkna i dag tidlig og kom plutselig på at jeg er akkurat 17 uker i dag! Er jo snart halvveis jo! For min del har det nok mye å si at jeg er over de første 12 ukene, og kan bare kose meg til babyen kommer!
minimee->Trym Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 Har tidligere vært gravid 2 ganger, men den første graviditeten ble til abort og andre til SA i 11.uke. Så jeg håper og tror det endelig fører til en baby denne gangen ;-) Mulig tiden går fortere etter de 4 første mnd. men frem til nå har det gått forferdelig sakte. Må allerede til innkjøp av nye klær, er oppblåst og puppene har est en str allerede. Ikke morro å få kommentar fra typen at jeg har blitt svær allerede, lurer på hvordan det skal ende?? 20+??? Huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå