Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det varmt inne? Vinduet står åpent døgnet rundt. Prøver å få gjennomtrekk på dagen når han ikke er der inne, men nå når det snart er sengetid så ser jeg at temperaturen inne på rommet er 28,3 grader. Stakkar gutt. Vel vi har det varmt på vårt rom også, men har en balkongdør i tillegg som er åpen døgnet rundt. Han sover bare i bleien, men i pose. Ellers får han ikke sove.

Hvordan er det rundt hos dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat 30 grader i senga hennes ser jeg på babycallen... Huff.. Vi badet henne i kjølig vann,passa på å ikke tørke håret hennes før hun la seg.. Pluss at det er vifte på fulle mugger der inne. I tillegg til åpent vindu.. Er jo ikke mer man kan gjøre? Tenkte å gå inn å tørke over henne med en kald klut innimellom.. Ligger i bare bleia..

Skrevet

32 grader inne hos mi... uff...

labambie: har du vifte på ved siden av henne? HUn blir ikke syk av det.. llurer på å gå til anskaffelse jeg og da ser du...

Skrevet

Prinsessamiogmeg: Hun har et ganske så lite rom,så den står på andre siden av rommet oppå en kommode.. Sånn at den blåser rundt i hele rommet og skaper litt sirkulasjon... Kanskje sette den nærmere? Den derre sprinkelbeskytteren isolerer jo litt nedi senga... Men hun setter jo fast armer og bein om jeg tar den vekk... :S...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...