Maren og snella Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Morn godtfolk! Jeg melder meg inn her siden jeg nå er på vei til å bli en offesiell prøver. Sambo og jeg fikk en aldri så liten overaskelse da vi gravitesten viste positivt i mai. Tok litt tid å venne oss til tanken på at nå skulle vi bli foreldre, men det gjorde vi nå lell. Skepsisen var for lengst forvandlet til glede og forventning da vi fant ut at spiren var død. Det er snart en uke siden vi fikk beskjeden og vi fant igrunnen ganske raskt ut at foreldre skal vi bli, åkkesom. Tenker vi venter begynner å prøve i august, innen da er forhåpentligvis hjertet lappet sammen og kroppen klar til å begynne på igjen. Jeg ser frem til en spennende tid sammen med dere!
melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hei og velkommen ;o) Usj så trist at spiren døde ( Det må ha vært helt grusomt. Håper at det vil sitte en spire igjen for deg snart, og at du kan kose deg med en voksende mage ) Lykke til med babylaging! Vi går spennende tider å møte!
Mikkemafian Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Hei.. Velkommen til oss. Håper du slipper å være her lenge. Det er mye koseligere å bare komme på besøk Ha en riktig god sommer og lykke til med prøvingen i august... Jeg har vært gjennom det samme som du, og sjelen trenger litt tid på heles. Vi får følge hverandre utover høsten...
Dotten Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Huff så trist da, men det høres jo ut som dere er ved "godt mot" og klare for å prøve på ny. Velkommen inn hit og masse lykke til. Håper dere får en ny og sterk liten spire raskt
Maren og snella Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 Hei igjen, Takk for hyggelige velkomst meldinger :-) Føler mange gode vibber på dette forumet. Vi var på Ullevål i dag tidlig for å ta å sjekke at alt har kommet ut, og det så ut til at ting har forløpt på normal måte og det ikke er noe galt med livmoren min eller eggstokkene. Gynekologen mente at det ikke er noe "der" som tyder på at dette skal skje igjen, alt vi må gjøre er å lage ett levedyktig flott lite embryo. Det gir meg mot :-) Jeg må si at de har fulgt meg godt opp på Ullevål. De spørsmålene vi har hatt er blitt besvart på en god måte. Kudos til personalet der. Jeg har så lyst til å prøve igjen nå med det samme! Jeg vet at man helst kansje bør vente en måned eller to. Kommer til å bli vanskelig å holde meg avholdende til sex sånn rundt eggløsningstider (er det forresten noen som har brukte eggløsningstester som ett "prevansjonsmiddel"?) Det er ikke så greit å vite helt når den kommer etter dettane... Sommersolen er deilig i dag, nyt den! Hilsen meg
melkekua™ Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Grunnen til at de ber deg vente 1 mnd eller 2 er fordi da er det lettere for de å beregne termin ) Så hvis du føler for å prøve med en gang så hadde jeg hoppet i halmen ;o) Kos deg i solen du også ;o)
Mamma-til-3-jenter Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Ja, begynn å prøve med en gang!!!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå