mamica Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Ja,ja, så har også den store dagen kommet, uten at den er noe annerledes enn alle de andre dagene....Føles litt rart at jeg har termin i dag i.o.m. at det ikke skjer noe,hehe...Flere i samme situasjon?Det hjelper heller ikke at det er 30 grader ute...hehe
sjara Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har termin i morgen, så kan vel si at jeg er i samme situasjon ja. Ingenting er annerledes. Har jo hatt noen murringer om natta de siste nettene, men det gir seg så fort jeg reiser meg opp. Skal til jordmor i morgen (fikk flyttet timen fra mandag til i morgen), så håper hun kan sjekke om jeg har begynt å modne. Greit å bli ferdig når det er varmt.
tea22 Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 heia:) ja hadde termin i går, ennå ingen tegn til at d vil skje noe... e helt forferdelig i denne varmen hehe... e litt utenkelig at vi e kommet så langt, tiden har gått veldig fort.. gleder meg til prinsen min kommer men kommer nok til å savne han inni magen hehe:) vi får krysse fingrene mamica på at d vil skje noe snart:) Masse lykke til med fødsel! Kose deg masse i fin været å de siste dagene med magen! Klem
mamica Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Takk for koselige ord Tea22.Det er bare det at jeg trodde virkelig hun skulle komme før termin,nå tror jeg at hun aldri kommer ut:)Litt barnslig å tenke sånn,men jeg har hengt meg litt for mye opp i termindatoen:)
Loddengaard Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har ikke termin før på lørdag, men jaggu gikk ikke vannet i natt. Nå teller jeg rier og håper ikke jeg skal holde på alt for lenge med det. Har holdt på med korte rier i snart 4 timer... Vil ha litt mer action. Lykke til alle sammen! Jeg heier på dere.
tea22 Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 trodde d samme selv, å har hengt meg veldig opp i termindatoen veldig kjedelig da når d ikke skjer noe... Fikk nettopp ett råd fra moren til en kompis av meg.. Å ta ducolax ( avføringsmiddel ) eller sånn klyster, d gjorde hun å da startet d etterpå... Kanskje verdt å prøve? Hun fikk vite d av en jordmor som hun kjenner for de har ikke lov visstnok å gå ut me d offentlig.. Hun sa at d ikke var farlig for babyen.. Vil ønske alle lykke til! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå