Gå til innhold

Termin i dag, men ingenting skjer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,ja, så har også den store dagen kommet, uten at den er noe annerledes enn alle de andre dagene....Føles litt rart at jeg har termin i dag i.o.m. at det ikke skjer noe,hehe...Flere i samme situasjon?Det hjelper heller ikke at det er 30 grader ute...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i morgen, så kan vel si at jeg er i samme situasjon ja. Ingenting er annerledes. Har jo hatt noen murringer om natta de siste nettene, men det gir seg så fort jeg reiser meg opp. Skal til jordmor i morgen (fikk flyttet timen fra mandag til i morgen), så håper hun kan sjekke om jeg har begynt å modne. Greit å bli ferdig når det er varmt.

Skrevet

heia:) ja hadde termin i går, ennå ingen tegn til at d vil skje noe... e helt forferdelig i denne varmen hehe... e litt utenkelig at vi e kommet så langt, tiden har gått veldig fort.. gleder meg til prinsen min kommer men kommer nok til å savne han inni magen hehe:) vi får krysse fingrene mamica på at d vil skje noe snart:) Masse lykke til med fødsel!:) Kose deg masse i fin været å de siste dagene med magen!:) Klem

Skrevet

Takk for koselige ord Tea22.Det er bare det at jeg trodde virkelig hun skulle komme før termin,nå tror jeg at hun aldri kommer ut:)Litt barnslig å tenke sånn,men jeg har hengt meg litt for mye opp i termindatoen:)

Skrevet

Jeg har ikke termin før på lørdag, men jaggu gikk ikke vannet i natt. Nå teller jeg rier og håper ikke jeg skal holde på alt for lenge med det. Har holdt på med korte rier i snart 4 timer... Vil ha litt mer action.

Lykke til alle sammen! Jeg heier på dere.

Skrevet
:) trodde d samme selv, å har hengt meg veldig opp i termindatoen veldig kjedelig da når d ikke skjer noe... Fikk nettopp ett råd fra moren til en kompis av meg.. Å ta ducolax ( avføringsmiddel ) eller sånn klyster, d gjorde hun å da startet d etterpå... Kanskje verdt å prøve? Hun fikk vite d av en jordmor som hun kjenner for de har ikke lov visstnok å gå ut me d offentlig.. Hun sa at d ikke var farlig for babyen..:) Vil ønske alle lykke til!:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...