Alexandra08 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Eg har slete meg gjennom de 2 siste dagene, målestokken viser 27grader, eg svette, kave og er sur! Det er 10grader for varmt for meg, dette har alt med graviditeten å gjøre, har aldri opplevd maken, ellers kaneg ligge strekk ut i 40 grader å bare nyte tilværelsen, ka skjer?? eg er klam heile tiden, tar en kald dusj, men er klam 2min etterpå, føle eg lukte svette og er varmt og pesete uansett:( må rett og slett være inne:( Syte eg nå? flere i samme situasjon??
Billefrøken Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg holder på å stryke med her jeg sitter, det er så varmt! Det har vel kanksje noe med at pc gir fra seg mye varme også da... Jeg skjønner godt hvordan du har det, jeg synes det er nesten uholdbart! Kan ligge rett ut i varmere vær jeg også, men nå er det bare sååå varmt.. Og jeg sitter inne!!! Puhhh.... Man kan klage litt, føler man seg varm så føler man seg varm
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 sliter med det samme her. Endelig kom sommeren, mens jeg sitter inne eller i skyggen. Blir også selvfølgelig kvalm i varmen, så jeg ligger for det meste rett ut - dette er rett og slett ubehagelig. Håper virkelig ikke at vi får en langvarig tropesommer i år, for jeg har ikke termin før i oktober. Kjøpte et billig basseng her om dagen, så nå har jeg fylt det med vann og skal bli liggende der de neste dagene om det fortsetter å være like varmt (om det er noe godt, det vet jeg ikke før jeg har prøvd) koker bort
☆twinkle twinkle Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har bodd i afrika og aldri kommet på å klage på varme , MEN nå sitter jeg inne..Hodet svir og kroppen brenner..sitter vertfall ikke i sola..hadde tenkt å få en brun mage jeg da...meen nei... nå skal jeg ta en kald dusj
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er på Gran Canaria nå, og skal love dere at her er det hvertfall varmt!!! Håpløst å dra hit gravid vettu, men jeg ligger stort sett som en hval i vannkanten. Skal hjem på lørdag og håper inderlig den varmen som nå er på Østlandet har gitt seg innen da. Er i grunn klar for høst allerede jeg:)
mei&mi + marcus :) Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Er så enig som det er mulig å bli!! Jeg klager og klager... Trekker for gardinene, åpner alle vinduer og dører og legger meg i sengen.. Så får folk kose seg så mye de vil utenfor... Har fått ett par spørsmål om jeg vil være med å bade, men det frister ikke! Tenk om det ikke er skygge?? Tenk om jeg bare renner vekk?? Tenk om det ikke er do i nærheten?? Og så får jeg en helsikens hodepine av varmen... Og er ikke 4mnd på vei en gang!! Håper fine været snart er over!!!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Er jeg heeelt alene om å synes at det bare er deilig altså?? Synes det er fantastisk jeg det gir meg energi faktisk, blir i så utrolig godt humør av å våkne til varmt vær og sommersol. Det gjør det faktsik levelig å ha hyperemesis, kjenner jeg gruer meg til høsten og vinteren om denne kvalmen skal fortsette.. Alle maser om at det er så synd på meg som er gravid i denne varmen også! Jeg elsker det bare jeg altså tydelig alene om det..
babygullz <3 vilde Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 wow.uff da=/ kjipt å slite sånn når d er varmt... det eneste du kan gjøre er å kle deg i lette sommerklær, sette deg i skyggen, og nyte iskalde leskedrikker:) ( grønn is-te med lime er driiiitgod og funker dæritbra i varmen=) ) Jeg derimot ELSKER denne varmen, og har tilogmed gått tur i dag=) gikk med en 0,5 liter flaske med vann som rakk akkurat til jeg kom t døra hos mamma;) så jeg kunne nok ikke gått lenger tur enn d jeg gjorde da, men turen var fin og grei nok:) Har sittet ute i solen hele dagen og bare nytt godværet, solt meg med laken over magen da, så lille gull ikke blir blenda stakkar, drukket masse god og kald is-te, spist frossen frukt og kost meg godt=) Noen som vet hvor lenge vi kan bade ute? Står denne uken min her inne at jeg ikke skal bade i basseng eller boblebad...kanskje jeg ikke kan bade ute heller lenger?
MintCondition Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Man kan bade både ute, i svømmebasseng og wherever frem til slimproppen går. OM den går. Jeg syns det er deilig med varmen jeg også, var en tur på stranda i dag før jobb. Mye mindre kvalm i sola jeg og gitt, men syns oppunder 30 er max av hva jeg setter pris på av varmegrader
Mammantiltigerogentil Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Hiihihi godt det ikke bare er meg som dør av denne varmen!! Jeg har bodd i Australia, og ELSKER sol og varme, 40 varmegrader og sol var ingenting før, men nå...?? Jeg sitter inne og lengter etter regnvær. Det er helt tragisk egentlig, for vi er jo så heldige som har fått så nydelig vær. Men men, det er EN sommer, det kommer flere sommere
mamarama og lille banan Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 på jobben er det nesten 40 grader, og dette er INNENDØRS altså. air condition-anlegget fungerer ikke, så jeg skal love dere at jeg har det varmt...i tillegg er det stekovner, griller o.l. som lager varme. får de ikke gjort noe med dette i løpet av neste uke, blir jeg nødt til å sykmelde meg, for det er ikke mulig å jobbe på denne måten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå