Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 ååååh.. jeg er så stolt =) =)= ) nemi gjorde ikke det på den alderen! hu her er tidlig ute ja
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 og så er victoria 1 mnd født for tidlig.. helt utrolig
Musemor med tre søte små Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer, hvor gammel er hun?
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 5 april er hun født .. 30 dager før termin så hu er egentlig 2 mnd redigert men 3 mnd uredigert
LadyLuck & Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 ååå, er så gøy når ting virkelig begynner å skje.. mini her var så teit at han gjorde det hos pappaen første gangen =0( men var jeg som fikk se ham prøve å åle seg første gangen (var nok et engnagstilfelle forleby..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå