Gå til innhold

Min venninne mobber meg for at jeg er inne på DIB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun mener jeg må være mindre intelligent... Joda man blir ikke akkurat klokere av å være her, men har man fritidsproblemer så er det vel helt ok vel!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, såpass... jaja, da får ho bare mobbe da ;) Jeg har da lært mang en nyttig ting, og det er et fint tidsfordriv når man er hjemme med barn!

Skrevet

Hvis hun mobber deg på grunn av en bagatell som dette, ler jeg av hun. Da lurer jeg på hvem som har fritidsproblemer. Man blir faktisk klokere, det blir i alle fall jeg :-D

Skrevet

Sikker på at hun ikke er her selv, da...????

Skrevet

kjæresten min "mobber" meg litt pga det :) han mener jeg er helt avhengig! hehe, må jo innom å titte innimellom som jeg har gjort de siste 2 årene da!

Skrevet

Alle trenger en hobby! ;-)

Skrevet

He, he... Du er ikke alene. :-) For å være ærlig så tør jeg nesten ikke innrømme det for meg selv, engang! :-)

Skrevet

hehe, en venninne av meg begynte å fortelle en historie om datteren sin og jeg sa: det har jeg lest om på dib, er det deg???

Hvor hun svarte: hadde aldri trodd du var der, hehe!

Men jeg har lært noe her jeg da, og som ped.leder får jeg snappet opp mye om foreldre sine synspunkter om bhg. og de bruker jeg for det det er verdt!

Skrevet

Jeg er mindre intelligent. Derfor bruker jeg så mye tid her inne.

Skrevet

Leser mye "barnehage" innlegg her. Legger ut og får synspunkt også... Greit å få være anonym med synspunkt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...