Tingenes Herre Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har akkurat hatt min første SA. Begynte å blø på lørdag, var på UL på mandag og han sa at det så ut som om alt var ute. Men jeg blør fortsatt og har takvise smerter, etter fem dager...er dette normalt? Blodet er helt friskt, ikke som på slutten av mensen. Hvor lenge etter blødde dere? det har kommet ut så mye at det umulig kan være mer der inne... Og hvor lenge ventet dere til dere begynte å prøve igjen? På en måte er jeg så lei nå og hater hele baby-greia, på den annen side er det eneste jeg vil å bli gravid igjen. Sukk.....
Arytai Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hei. Trist at du mistet spiren din:( Jeg mistet i slutten av mars i uke 6+4 og jeg blødde i 14 dager. Hadde takvise smerter i over en uke. Vi er ikke begynt å prøve igjen, skal vente en god stund. Lykke til.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Hei! Så trist å høre Jeg hadde sa i beg av juni i uke 5, begynte med små blødninger søndag kveld, tok seg opp man/tir, og var over etter 8-9 dager. Hadde også takvise smerter, men ikke spesielt sterke, helt siden 2. eller 3. dag. Var hos gyn uka etter, da var urintest negativ, men s-hcg (i blod) lavt, men enda ikke helt ute av systemet. UL viste også at alt var ute. Vi hadde sex fra etter at jeg sluttet å blø, men har ikke tenkt på el, så har vel ikke prøvd bevisst... Likevel var det ikke noe gøy å teste negativt etter forsinka mens (har vært veldig regelmessig) og kvalme, men det kan vel være noe med at jeg kjenner veldig etter om jeg er kvalm og sånt... Skal ikke være lett. Det sies jo at man bør vente minst en mens før man prøver igjen. Jeg håper i allefall det kommer seg i rute igjen, og at det går bra neste gang! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå