.Gruffalo. Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Morsomt å få innspill på hva du forbinder med navnet Vemund! Positive og negative assosiasjoner:) TAKK!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 jeg kjenner bare en vemund.... Faren er lärer og mora har musikk kurser å han har sånn ca 7 andre sösken... de bor på en gård og driver med höns.. han er ganske kortvokst.. så var han alltid litt hyper på skolen... det er vemund det:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Vemund har en eller to lærerforeldre, går på ski og er "typisk norsk". Det er mine assosiasjoner. Halvlys i håret, blå øyne og litt "alvete" i trekkene ))
Monique72 Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg kjenner også en Vemund. Far er rørlegger og ganske kul, mamman jobber på sykehjem og er verdens søteste. Vemund selv er en nydelig gutt på 10 år, som har varme brune vakre øyne, solbleket, litt rufsete halvlangt hår, og en perlerad av de hviteste tenner i verden. -sukk-
Gjest MariRari Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Hyggelige og ganske streite. En jobber som spesiallærer og den andre har en godt betalt jobb i en "trygg" privat bedrift. De kommer fra landet, har søkt lykken i en middels stor by, men flyttet fra sentrum da Vemund fle født.
.Gruffalo. Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 Hi,hi, dette var morsomt! Vi vurderer nemlig sterkt navnet Vemund på barnet vi venter... Vet ikke helt om disse "Vemund-familiene" beskrevet her likner på oss da:)
Mamman til Ovedie Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Tannlegen min heter Vemund og er bare så hærlig :-) I utgangspunktet hadde jeg angst for å gå til tannlegen, men etter jeg lot han ta seg av det er det nesten blitt en glede å besøke tannlegen :-) Heia Vemunt.. Suupert navn..
tessa 82 Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 He,he... Det her var litt gøy! Jeg er mamma til en gutt som heter Vemund....
Duracella Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Dette var morsomt. Jeg tenker som de over her at Vemunds foreldre er ordentlige folk, at de går mye på ski om vinteren.... Og at de er godt voksne og gift. Av en eller annen grunn....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Kjenner ingen Vemund selv.. Egentlig ser jeg på navnet som litt gammeldags og ergo foreldrene som litt oppi åra, men nå er det jo så populært med alle slags navn igjen at jeg tenker at foreldrene til Vemund nok er som alle andre:) hehe:) Men dette var en morsom tråd..
tessa 82 Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Etter disse inspillene føler jeg at jeg bør fortelle litt om familien vår... He,he... Sånn at dere får vite hvordan vi egentlig er....
tessa 82 Skrevet 3. juli 2008 #13 Skrevet 3. juli 2008 Jada.... Men du må ikke bli så skuffet da... Er vel ikke så veldig spennende... Vi er et par på 25 og 31 som bor i rekkehus i en liten by. Jeg jobber i barnehage og han er selvstendig innen transport. Vi er begge friluftsmennesker og drømmer om småbruk på landet. Ellers så er vi vel tja... hmmm.... vanskelig å beskrive seg selv... hmm... Har sansen for det litt alternative, men er langt fra ekstreme. Har ikke spes.ped. utdanning eller fotformsko, men liker lilla skjerf og grønne tøfler... hihi... Tja... Ellers så har vi både pulk og bæremeis, så jeg vi innfrir vel noen av "kravene" det er å være Vemunds foreldre... Noe mer dere lurer på?
.Gruffalo. Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. juli 2008 Det er jo litt morsomt da, at noe "stemmer" med jengs oppfatning av navnet! Vi har vel ikke bestemt oss 100% enda for Vemund, men er ganske sikre. Vi bor rett utenfor Oslo, jeg er i slutten av 20-årene og mannen min i begynnelsen av 30-årene. Og vi er glad i marka og ski! He,he. Ser vel også på oss selv som litt alternative:)
Laybik Skrevet 3. juli 2008 #15 Skrevet 3. juli 2008 Jeg var sammen med en Vemund i 2år da jeg var tenåring. Han var syltynn, hadde mørkt hår og ble ganske lett brun. Tror han hadde brune øyne men er ikke sikker. Moren hans fikk jeg aldri møtt, for hun døde av kreft før jeg ble kjent med han, men faren hans jobbet i Bergens Tidende som grafisk designer tror jeg. Selv har jeg bare negative assosiasjoner til navnet, men sånn blir det jo ofte med ekser...
Spent Hattiec... Skrevet 4. juli 2008 #16 Skrevet 4. juli 2008 Foreldrene til Vemund ser jeg for meg litt som sånne "førskolelærer på 70-talletmennesker..." Lusekofte, hjemmefarget tøy og jesussandaler. De har nok bare NRK og som lørdagsunderholdning velger de brettspill framfor film og playstation. Hjemmelaget pizza i langpanne er festmaten (gjerne med grov og næringsrik bunn) og de stemmer selvfølgelig sosialistisk. Sånn ser jeg det for meg..
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 4. juli 2008 #17 Skrevet 4. juli 2008 vemund... pappa jobber som lærer, mens mamma er den typiske gode husmor, der middagen alltid er klar på bordet når far kommer hjem.. de har hytte på fjellet, som de tilbringer alle helger og ferier, på vinteren er det ski, og om sommeren er det båt langs vannet, med mors nistekurv.. de har aldri vært i utlandet, fordi det er jo bedre her i norge... hehe.. dette er mine tanker om navnet vemund..
Vicky 83 Skrevet 4. juli 2008 #18 Skrevet 4. juli 2008 <3lille spire, venter nr 2<3 Den familien du beskriver her må jammen ha god råd siden det bare er faren som jobber, og likevel har de råd til både hytte og båt..:-) Jeg synes navnet er litt fint, og vi passer med endel beskrivelser her. Jeg er lærer, min kommende mann jobber i en trygg statlig bedrift som en over her kalte det, og vi er glad i friluftsliv. Vi bor i en større by, men jeg lengter litt etter å bo på landet. Jeg er litt kreativ, og drømmer om å bli forfatter.
Tita&Tage Skrevet 4. juli 2008 #19 Skrevet 4. juli 2008 Hehe, dette var jo morsomt. Vemund står på lista over guttenavn hos oss også. Vi er 30, begge med 6 års høyskole/universitetsutd., veldig glad i å være ute, gå på ski m.m. Vi bor i by, men ser etter et lite småbruk på landet Har både bæremeis og pulk vi også. hehe
Vemundermerkelig Skrevet 7. november 2017 #20 Skrevet 7. november 2017 Har en i klassen som er ganske merkelig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #21 Skrevet 7. november 2017 2 minutter siden, Vemundermerkelig skrev: Har en i klassen som er ganske merkelig. Du lagde en profil og dro opp en 10 år gammel tråd for å fortelle at Vemund er merkelig? Vet ikke helt hvem som er merkeligst her jeg... Anonymkode: a762b...eab
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #22 Skrevet 7. november 2017 Foreldrene er høyt utdannet, trolig akademikere ( i hvert fall minst én av dem. En av dem kan jobbe innen landbruk ogsp, kanskje. Politisk heller de mot venstre. Miljøbevisste. Glad i dyr. Samfunnsengasjerte. Hyggelige. Engasjert i nabolaget. Tror de liker seg på fjellet - kanskje de har hytte, men ikke en fancy en i de hotteste områdene. Anonymkode: 1567e...115
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #23 Skrevet 7. november 2017 Kjenner to nydelige Vemunder. Foreldrene til begge er musikere og skuespiller. Nyldeig navn! Anonymkode: 103f8...9da
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #24 Skrevet 7. november 2017 Foreldrene er litt oppi åra. Mor er i slutten av 30 årene og far 43 ca. De vil ha en liten gutt i korps eller speideren. Han er en rolig liten gutt, sjenert og litt utenfor sosialt . Foreldrene strikker klær, er mye ute og inngår TV og Internett for alt det er verdt. Anonymkode: 69707...1f0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #25 Skrevet 7. november 2017 Foreldrene til de jeg kjenner som heter Vemund er kjedelige. Lærere, elsker sopplukking, strikking og er grå mus. Ungene finnes ikke sportsinteresserte og er ganske barnslige for alderen. Anonymkode: d5953...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå