Gå til innhold

Jeg er i gang...juhu....


Loddengaard

Anbefalte innlegg

Etter et "knep" i underlivet i natt, var spørsmålet om det var vannet som gikk. Vi dro en tur på sykehuset for å sjekke, og fikk bekreftet av det var vannavgang. Så da var det bare å vente på at riene ble regelmessige. Og det er de nå...

 

I følge føden er jeg kun i den latente fasen, og har mange timer igjen. Det ser ut til at det blir en laaang natt. Gleder meg til å få det overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, jeg er så misunnelig. Har termin i morgen og kjenner etter som bare det hele tiden om det kan være noe på gang, he he. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh som jeg misunner deg... :) Har bare et par spørsmål til deg ?

Du sa du hørte et knepp... gikk vannet da ? Var det mye ?

Isåfall.. er hode til babyen festet ? Jeg var på UL for en uke siden og da sa de at hode var "skrudd" fast i bekkenet... kan jeg da regne med vannavgang ??

 

Ønsker deg MASSE lykke til ;) Snart har du gullet i armene dine ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel jeg også i gang. Vannet gikk for en times tid siden, og nå ligger jeg her og ser i taket. Skal inn til føden rundt halv ti for en sjekk. Ingen rier enda... tam tam tam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baby er i hus... Gutten ble født fredag 4.juli. Nå er vi i ei boble og prøver å bli kjent. Hadde først mistanker om kolikk, men det virker som om det kun var at han fikk for lite mat.

 

Ja, jeg kjente et knep når vannet gikk. Hørtes ut som et ledd som knakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Kos dere! <3 Venter spent på bebissen min jeg også, termin om 17 dager, så får bite tenna sammen og holde ut enda litt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...