Sjokoladebanan Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 har 5 uker igjen til termin og slimproppen min har ikke gått enda.. kan jeg ta meg en dukkert i sjøen.. det er så varmt ute nå at det nesten er uutholdelig.. har hørt ett eller annet om at man ikke kan bade 6 uker før termin stemmer det??
Trulte76 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 jeg fikk til svar her inne da jeg spurte hvor lenge man kan bade i sjøen..da var svarene frem til slimproppen går/vannet går..jeg har 8 uker igjenn og badet i går
Sjokoladebanan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 ok, høres bra ut.. tror ikke slimproppen min er gått enda, regner med at man merker slikt
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Dette spurte jeg både jm og gynokolog om og begge var bestemt på at en kunne bade hele svangerskapet,så fremt fosterhinnene var inntakte. Selv om slimproppen går,gjør det ikke noe om en bader.
Sjokoladebanan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 høres veldig bra ut :-) har liksom glemt å spørre min jordmor om dette da det ikke har vært noe særlig badevær her jeg bor i det siste... men nå kjenner jeg at det kunne ha vært fryktelig godt med et avkjølende bad
mie76 Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Min jordmor sier det samme som hun over her, bad til vannet har gått. Deilig med en liten dypp nå i varmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå