lubbeline Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Og har vært helt crazy og kjøpt garn til ullbleie bukser...er veldig idealistisk og satser på at tøybleier er tingen:-) Mandag skal jeg på Ul på haukeland, blir spennende:-))
Månestråle75 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer! Har magen begynt å vises ennå? Lykke til med UL, blir nok stas å få et glimt av babyen )
Magstar Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Oj, ull bleier og greier? Koelig å strikke til den lille. Lykke til på UL. Vil du vite hva det blir? Har du begynt å fortelle det til folk rundt deg?
Deneb Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer - "bare" 2/3 igjen, så kommer vidunderet! ) Hvordan er formen din da? Her går det også i ullgarn og strikking - hyggelig med hjemmestrikket til disse småtassene )
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Så koselig Vi har også veldig lyst å bruke tøybleier, og det finnes jo utallige alternativer der ute!! Lykke til videre i graviditeten
lubbeline Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Takk, og for å svare Magstar...rundt meg har vel de fleste visst det leeenge, jeg er elendig til å holde på hemmeligheter ang meg selv, ;-)....Ja skal vite kjønnet men tviler på at jeg får vite det mandag, er nok for tidlig...skal du vite?? Gratulerer IVF mammaer..tror jeg gjorde det i en annen tråd og, men pytt Kjekt og strikke ja Deneb, formen er bra..hvordan er det med din form??
Deneb Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Bekkenløsning, vann i kroppen, kvalm og leggkramper - ellers glad og fornøyd og lykkelig over sommerferie og romantiske dager ) Håper du får glade sommerdager og strikkebukser som passer.. Kona mi rekker opp igjen hele tiden, he he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå